
Euro-Center Prague
Euro-Center is one of the world’s leading medical assistance and claims handling companies, annually processing over 160 000 cases around the globe.
Euro-Center is a unique gateway to a comprehensive worldwide provider network, local know-how, assistance and cost containment for travel insurance, health insurance and corporate companies.
Since 1971, the key to our success is our excellent collaboration with local suppliers who acknowledge us as a credible partner, thanks to our medical teams’ professional dialogue with local doctors and hospitals. Euro-Centers benefit from this local reputation, which ensures low claims costs and a seamless service in terms of treatment and finance.
Euro-Center boasts four 24/7 medical assistance centers and eleven regional offices across the globe. This unique structure allows our customers to receive services worldwide, whilst only partnering with one entity.
Euro-Center provides emergency medical assistance, claims handling, quality assurance, cost containment and much more through our “One stop solution”.
Asistenční koordinátoři
Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu.
Hlavní odpovědnosti:
- Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center.
- Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další)
- Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu.
- Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
- Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra
- Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ.
- Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích.
- Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR.
- Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader)
- Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra
Požadavky:
- Pokročilá (B2) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk
- Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou
- Empatie vůči zákazníkům
- Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management
- Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích
- Schopnost analyzovat situaci a najít řešení
- Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla
- Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době
- Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody
- Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR
Co nabízíme:
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
- Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
- Velmi zajímavá a různorodá práce
- Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
- Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
- Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
- Možnost Home Office
- Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky
Mzdové rozpětí: 35000 Kč/měsíc
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Směnnost: Nepřetržitý provoz
Minimální stupeň vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Požadavky
- Požadované jazykové znalosti: Angličtina (Aktivní)
Datum vytvořené inzerce20. června 2025
Uzávěrka přihlášekBez uzávěrky
Plat (měsíční)35 000 CZK
Jazykové dovednosti
Žádné jazykové požadavky
Lokalita
Křižíkova 237/36A, 186 00 Praha 8-Karlín, Česko
Pracovní poměr
Profese
Pracovní štítky
Podobné pracovní nabídky (12)

Sekretář/ka ředitelky
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno
J S B
Recepční, asistenti (m/ž)
JUDr. Stanislav Blažka
E
ODBORNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
EFEZA s.r.o.

Asistent / asistentka prodeje vozů
MATRIX a.s.

Koordinátor/ka zahraničních zaměstnanců
Manuvia

Účetní / Administrativní asistent/ka
IBS Scherer Czech s.r.o.

KOORDINÁTOR PROVOZU A ZÁKAZNICKÉ PÉČE
Drexiss s.r.o.

Asistent prodeje + administrativní pracovník
TOP TANK s.r.o.

ASISTENT / ASISTENTKA VE VZDĚLÁVÁNÍ METIS
Ing. et Bc. Lenka Štichauerová
C S
Asistent/ka prodejny a skladu
Contica STAV s.r.o.

Administrativní pracovník(ce)
Czech holiday center, s.r.o.

Obchodní referent/ka, asistent/ka
METAL GRANIT spol. s r.o.