
GRiT, s.r.o.
Jsme GRiT, česká IT firma s mezinárodní působností, která společnostem pomáhá s automatizací firemních procesů, ať už jde o výměnu elektronických dokladů EDI, automatizaci nákupu nebo cloudové skladové řešení. Díky našim produktům šetříme čas a peníze svým klientům.
Chief Financial Officer
Jaká bude tvá náplň práce? 🔢
- Zodpovědnost za finanční plánování, řízení a strategii společnosti.
- Řízení a odpovědnost za přípravu dat pro správu daní, účetnictví a finančních auditů.
- Finanční a účetní controlling na nákladové a výnosové straně.
- Identifikace a implementace SaaS metrik pro měření výkonnosti a efektivity našich platforem.
- Finanční modelování.
- Proaktivní vyhledávání a řešení finančních rizik a příležitostí – M&A, hotovostní a finanční investice.
- Spolupráce s ostatními odděleními a týmy v rámci společnosti pro dosažení finančních cílů a optimálního využití zdrojů.
- Monitorování a analýza finančních výsledků, tvorba finančních reportů a prezentace vyššímu vedení.
- Vedení ekonomického týmu a externích spolupracovníků.
Co by ti nemělo být cizí? 😉
- Vzdělání v ekonomickém nebo finančním oboru.
- Praxe na řídící pozici v IT odvětví alespoň 5 let výhodou.
- Silné analytické a finanční dovednosti, schopnost vytvářet rozpočty, plánování cash flow a finanční prognózy.
- Zkušenosti s controllingem a finančními nástroji Microsoft (BC, CRM, BI).
- Schopnost číst a efektivně porovnávat SaaS metriky.
- Zkušenosti s budováním a vedením týmu lidí.
- Vynikající komunikační a prezentační schopnosti, schopnost prezentovat finanční výsledky a analýzy vyššímu vedení.
- Ochotu cestovat - ŘP sk. B.
- Komunikativní znalost angličtiny.
Co rádi nabídneme? 💯😊
- Zázemí stabilní firmy s 30letou tradicí na trhu.
- Motivující mzdové hodnocení + bonusy dle výkonů.
- Práci v příjemných kancelářích v centru Brna.
- Důkladné produktové zaškolení - máme nastaveny adaptační plány, takže budeš dopředu přesně vědět, co tě po nástupu čeká.
- Prostor pro seberealizaci, otevřenost a skvělou firemní kulturu - tykat si budeš nejen s kolegy v kanclu, ale i s ředitelem, který má vždy dveře otevřené.
- Pravidelné teambuildingy a firemní akce.
- Finanční příspěvek na vzdělání a profesní rozvoj.
- Firemní výuku cizích jazyků (angličtina nebo němčina).
- Stravenkový paušál.
- Dny volna navíc (týden volna navíc, sick days ad.).
- Internet z domu, notebook, mobil.
- Příspěvky na penzijní nebo životní pojištění.
- Finanční příspěvky při významných životních událostech.
- A spoustu dalších příjemných drobností.
Datum vytvořené inzerce20. září 2023
Uzávěrka přihlášekBez uzávěrky
Pracovní poměr
Lokalita
Brno, Česko
Profese
Pracovní štítky
Další pracovní místa (7)
Podobné pracovní nabídky (12)

FINANČNÍ ÚČETNÍ NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK-Kolín
PARTNER 4 JOB
OBCHODNĚ - TECHNICKÝ MANAŽER ve stavebnictví- Jihomorav.kraj
PARTNER 4 JOB
KONZULTANT LOGISTIKY 🚛
LOGIO
KONZULTANT LOGISTIKY 🚛
LOGIO
Projektový manažer v oblasti železniční dopravy
Leo Express s.r.o.
Programový pracovník na pobočce Petřiny (poloviční úvazek)
Městská knihovna v Praze
VELKÁ EXPANZE SINSAY - Vedení prodejny Benešov u Prahy
LPP Czech Republic
Regional Sales Manager - RESERVED (Morava)
LPP Czech Republic
Accountant
Trask solutions, a. s. 
Finanční účetní v Městské knihovně v Praze
Městská knihovna v Praze
Ekonom/ekonomka, účetní
Dům seniorů FRANTIŠEK Náměšť na Hané, př...
FINANČNÍ MANAŽER/KA | mzda 150.000 Kč
ANEX personální agentura