GRiT, s.r.o.
Jsme GRiT, česká IT firma s mezinárodní působností, která společnostem pomáhá s automatizací firemních procesů, ať už jde o výměnu elektronických dokladů EDI, automatizaci nákupu nebo cloudové skladové řešení. Díky našim produktům šetříme čas a peníze svým klientům.
Chief Financial Officer
Jaká bude tvá náplň práce?🔢
- Zodpovědnost za finanční plánování, řízení a strategii společnosti.
- Řízení a odpovědnost za přípravu dat pro správu daní, účetnictví a finančních auditů.
- Finanční a účetní controlling na nákladové a výnosové straně.
- Identifikace a implementace SaaS metrik pro měření výkonnosti a efektivity našich platforem.
- Finanční modelování.
- Proaktivní vyhledávání a řešení finančních rizik a příležitostí – M&A, hotovostní a finanční investice.
- Spolupráce s ostatními odděleními a týmy v rámci společnosti pro dosažení finančních cílů a optimálního využití zdrojů.
- Monitorování a analýza finančních výsledků, tvorba finančních reportů a prezentace vyššímu vedení.
- Vedení ekonomického týmu a externích spolupracovníků.
Co by ti nemělo být cizí?📈
- Vzdělání v ekonomickém nebo finančním oboru.
- Praxe na řídící pozici v IT odvětví alespoň 5 let výhodou.
- Silné analytické a finanční dovednosti, schopnost vytvářet rozpočty, plánování cash flow a finanční prognózy.
- Zkušenosti s controllingem a finančními nástroji Microsoft (BC, CRM, BI).
- Schopnost číst a efektivně porovnávat SaaS metriky.
- Zkušenosti s budováním a vedením týmu lidí.
- Vynikající komunikační a prezentační schopnosti, schopnost prezentovat finanční výsledky a analýzy vyššímu vedení.
- Ochotu cestovat - ŘP sk. B.
- Komunikativní znalost angličtiny.
Co rádi nabídneme?👍
- Zázemí stabilní firmy s 30letou tradicí na trhu.
- Motivující mzdové hodnocení + bonusy dle výkonů.
- Práci v příjemných kancelářích v centru Brna.
- Důkladné produktové zaškolení - máme nastaveny adaptační plány, takže budeš dopředu přesně vědět, co tě po nástupu čeká.
- Prostor pro seberealizaci, otevřenost a skvělou firemní kulturu - tykat si budeš nejen s kolegy v kanclu, ale i s ředitelem, který má vždy dveře otevřené.
- Pravidelné teambuildingy a firemní akce.
- Finanční příspěvek na vzdělání a profesní rozvoj.
- Firemní výuku cizích jazyků (angličtina nebo němčina).
- Stravenkový paušál.
- Dny volna navíc (týden volna navíc, sick days ad.).
- Internet z domu, notebook, mobil.
- Příspěvky na penzijní nebo životní pojištění.
- Finanční příspěvky při významných životních událostech.
- A spoustu dalších příjemných drobností :-)
Zaujal tě inzerát? Klikni na "Přihlásit se na pozici". ✅
Datum vytvořené inzerce8. března 2024
Uzávěrka přihlášekBez uzávěrky
Lokalita
Brno, Česko
Pracovní poměr
Profese
Pracovní štítky
Podobné pracovní nabídky (12)
Specialisté v oblasti organizace práce
Lego
V s s
PROVOZNÍ MANAŽER/MANAŽERKA
VACHMAL spol. s r.o.
A F N
FINANCIAL GOVERNANCE SENIOR IT RISK ASSOCIATE
Amcor Flexibles Nový Bydžov, s.r.o.
M L B
Manager zdravotních služeb m/ž
Mgr. Lucie Brožková
Výrobní ředitel-mzda až 80 000 Kč, HPP, benefity
Novitim s.r.o.
HR MANAŽER/KA
Bidli holding a.s.
SAMOSTATNÁ/Ý ÚČETNÍ | 45.000 Kč
ANEX personální agentura
Manažer týmu specialistů fotovoltaických elektráren
Bidli holding a.s.
PPC Specialist- Praha
Effectix.com
Project Manager - Praha
Effectix.com
Account Manager
Effectix.com
Sales Manager
Effectix.com