Konzultant - systémový a procesní analytik 📈
Odjakživa tě zajímalo jak věci fungují, fascinovaly technologie, bavilo tě dělat věci jinak a lépe? Umíš naslouchat, vidíš i nepojmenované potřeby a dokážeš se na věci dívat z nadhledu? Snadno roztřídíš aktivity dle dopadů a vlivu, hravě zkrotíš splašené termíny a nekompaktní data?
Pokud jde do tuhého, s klidem angličana zvládneš převzít moderování setkání opozičních stran obchodního kontraktu, nastudovat manuál v klingonštině a cestou na meeting nezapomeneš na zastávku v oblíbené prodejně pochutin? Znáš dobře své silné i slabé stránky, v silných jsi leaderem a pro pokrytí slabin aktivně rád využiješ síly kolegů?
Našel jsi se v textu výše a umíš si představit pracovat v kolektivu s podobně smýšlejícími lidmi?
Tak hledáme právě Tebe! 😉
A teď vážně, co tě u nás čeká? 🔢
- analyzování a popis současného stavu, detailní mapování procesů u klienta;
- aktivní komunikace s klienty i dodavateli, identifikace potřeb a úzkých míst;
- soustavný sběr požadavků pro cílový stav, součinnost při formulaci zadání a změn;
- tvorba zadávací dokumentace a funkční specifikace;
- organizace a vedení workshopů s klíčovými a dalšími uživateli navrhovaného řešení;
- zpracovávání grafických výstupů jednotlivých šetření, návazné dokumentace a potřebných návodek / manuálů;
- koordinace otevřených bodů a úkolů;
- sledování rozsahu projektu a posuzování řešení dle zadání.
Co by ti nemělo chybět? 😉
- VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru;
- pokročilá znalost MS Office;
- pokročilá znalost angličtiny nebo němčiny (min. úroveň B2);
- analytické a logické myšlení;
- dobré komunikační a prezentační schopnosti, příjemné a profesionální vystupování;
- zkušenosti s procesní analýzou, výhodou zkušenost s projektovým řízením;
- dobrá orientace v IT oblasti, zájem o svět informačních systémů;
- proaktivní přístup k práci a ochota se učit novým věcem.
- řidičský průkaz sk. B, časová flexibilita a ochota cestovat (pravidelné dojíždění ke klientům mimo Prahu);
CO TI DÁ LOGIO NA OPLÁTKU? 💯
- Možnost pracovat ve svobodné firmě – ve své práci a v tom, jak ji děláme, máme velkou svobodu a důvěru a s tím spojenou i osobní zodpovědnost za odvedenou práci. Nepracujeme podle zaběhlých šablon, naopak rádi hledáme nová řešení.
- Skvělou a jedinečnou firemní kulturu – přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít.
- Smysluplnou práci pro zákazníky z nejrůznějších odvětví – naše projekty mění supply chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdroj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice – nekoukáme na přesný čas, kdy přijdeš nebo odejdeš. Raději pracujeme z kanceláře, kde vždy najdeš druhý pohled a pomocnou ruku, když je ale potřeba, máme možnost pracovat i z domova nebo kavárny.
- Příležitost pro svůj rozvoj – máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu i dalších podpůrných oblastí, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.
No a benefity? Ty máme taky 😁 🙌
- 5 týdnů dovolené, logio svátky = vždy volno přes vánoce
- sick days
- multisportka
- teambuildingy a společné akce (hory, rukodělné aktivity, relaxace..)
- zdravé svačinky a široká nabídka podporující pitný režim i chutě
- pet friendly office
- notebook, telefon a firemní tarif
- výuka cizích jazyků, školení a vzdělávání
- příspěvek na volnočasové aktivity
- po 1. roce příspěvek na penzijní a životní pojištění
KDE BUDEŠ PRACOVAT?
Místo budeš mít v naší pražské kanceláři, nicméně připrav se i na každodenní dojíždění za zákazníkem!
Zaujal tě inzerát? Klikni na "Přihlásit se na pozici". ✅