AMJ Finance s.r.o.
AMJ Finance s.r.o.
AMJ Finance s.r.o.

Asistent/ka našich skvělých šéfů

Připojte se k našemu dynamickému týmu jako Office Manager! Chceš postoupit ve své kariéře a pracovat v prostředí, kde jsou tvoje nápady a nasazení skutečně ceněny? Máš zkušenosti s administrativou, jsi organizovaný/á, pečlivý/á a máš skvělé komunikační dovednosti? Pak hledáme právě TEBE!

Co bude hlavní náplní práce?

  • Zajišťování hladkého chodu kanceláře a administrativní podpora: Budeš koordinovat různé administrativní úkoly, které udržují naši firmu v chodu.
  • Příprava a správa dokumentů a smluv: Zajistíš, že všechny důležité dokumenty budou připraveny a spravovány včas a efektivně.
  • Organizace kancelářských prostor, správa zásob, zajištění plynulého provozu
  • Koordinace schůzek a komunikace s týmem i klienty: Bude na Tobě, aby komunikace mezi naším týmem a klienty probíhala hladce a efektivně.
  • Fakturace
  • Zápisy z měsíčních porad

Co nabízíme?

  • Stabilní fixní plat 40 000 Kč / měsíčně (nástupní plat 35 000 Kč): Tvoje práce bude náležitě ohodnocena.
  • Nabízíme Smlouvu o spolupráci, takže budeš potřebovat ŽL (své IČO - pomůžeme Ti to zařídit)
  • Rozvojové a vzdělávací příležitosti: Investujeme do růstu a profesionálního rozvoje.
  • Přátelský a mladý kolektiv: Pracuj s lidmi, kteří sdílí energii a zápal.
  • Pracovat budeš v krásných moderních kancelářích hned u metra naproti OC Flóra, ve kterých se budeš cítit příjemně.
  • Abys mohl/a načerpat nové síly, budeš mít 5 týdnů zasloužené dovolené a možnost občas zůstat na home officu (2 x měsíčně).
  • Telefon a notebook i k soukromým účelům
  • Pracovní doba od 9:00 - 17:00

Co očekáváme?

  • Výborné organizační a administrativní schopnosti: Jsi mistrem v organizaci a tvoje administrativní schopnosti jsou bezchybné.
  • Proaktivní přístup a schopnost prioritizace úkolů: Nebojíš se výzev a umíš si efektivně zorganizovat pracovní den.
  • Zkušenosti v administrativě a znalost práce na PC (zejména MS Office 365): Tvoje technické dovednosti jsou na vysoké úrovni.
  • Minimálně SŠ vzdělání

Pokud máš zájem stát se klíčovou součástí našeho týmu, neváhej a PŘIHLAŠ SE NA POZICI.

Těšíme se na Tebe!

Datum vytvořené inzerce25. října 2024
Uzávěrka přihlášekBez uzávěrky
Plat (měsíční)40 000 CZK
Jazykové dovednosti
Žádné jazykové požadavky
Lokalita
130 00 Praha 3, Česko
Pracovní poměr
Profese
Pracovní štítky
Podobné pracovní nabídky (12)
ISOFIN ENERGY s.r.o.
Asistentka jednatele
ISOFIN ENERGY s.r.o.
Česká pošta, s. p.
📯 Přidej se k pošťákům na přepážku, Praha 512, Radotín
Česká pošta, s. p.
Česká pošta, s. p.
Pracovník v zázemí, Praha 512, Radotín
Česká pošta, s. p.
DYPE
Administrativní podpora pro našeho Head of Sales (remote)
DYPE
Věznice Horní Slavkov
Provozář referátu stravování
Věznice Horní Slavkov
KHS Jihočeského kraje
Asistent/ka podpory veřejného zdraví
KHS Jihočeského kraje
DK mont a.s.
Asistent/ka obchodního oddělení
DK mont a.s.
B V ú
Administrativní pracovník - recepční
BIOPHARM, Výzkumný ústav biofarmacie a veterinárních léčiv a.s.
Z P
Administrativní pracovník
Z - Pyramid Consulting spol. s r.o.
ImplaDent s.r.o.
Administrátor - administrátorka
ImplaDent s.r.o.
GARED s.r.o.
Recepční + administrativní pracovník/ice
GARED s.r.o.
M H B
Administrativa - vedoucí expedice
Mlýn Havlíčkův Brod, spol. s r.o.