AMJ Finance s.r.o.
Začátek našeho příběhu není ničím výjimečný. To až jeho výsledek je unikátní. A tak odlišný od konkurence. Ale pěkně popořadě. První zkušenosti s finančním poradenstvím jsme získali ve velké multilevelové společnosti, jak to ostatně u takřka každého poradce bývá. Byla to pro nás cenná lekce. Zjistili jsme, jak se tato práce má dělat, ale zároveň i to, jak by se dělat neměla.
V současné době je už nereálné, aby jeden poradce dokázal klientovi s nejvyšší odborností poradit ve všech oblastech. Každá z nich vyžaduje takové znalosti, zkušenosti a průběžné sledování aktuálních trendů, že není v lidských silách obsáhnout na námi požadované maximální možné úrovni.
Proto jsme upravili naše služby tak, abyste měli zajištěny všechny oblasti pod jednou střechou, ale zároveň dostali v každé z nich pouze to nejlepší. Z toho důvodu u nás každý klient absolvuje vstupní analýzu a následně své potřeby řeší se specialistou na danou oblast.
Byla to mnohdy cesta trnitá, ale s ohledem na zpětnou vazbu spokojených klientů již můžeme říci, že i úspěšná. Jsme rádi, že díky specializaci našich pracovníků, průběžnému vzdělávání v oboru a sledování aktuálních trendů poskytujeme kvalifikované poradenství na nejvyšší možné úrovni, což nás nejen upřímně těší, ale i odlišuje od konkurence.
Asistent/ka našich skvělých šéfů
Připojte se k našemu dynamickému týmu jako Office Manager! Chceš postoupit ve své kariéře a pracovat v prostředí, kde jsou tvoje nápady a nasazení skutečně ceněny? Máš zkušenosti s administrativou, jsi organizovaný/á, pečlivý/á a máš skvělé komunikační dovednosti? Pak hledáme právě TEBE!
Co bude hlavní náplní práce?
- Zajišťování hladkého chodu kanceláře a administrativní podpora: Budeš koordinovat různé administrativní úkoly, které udržují naši firmu v chodu.
- Příprava a správa dokumentů a smluv: Zajistíš, že všechny důležité dokumenty budou připraveny a spravovány včas a efektivně.
- Organizace kancelářských prostor, správa zásob, zajištění plynulého provozu
- Koordinace schůzek a komunikace s týmem i klienty: Bude na Tobě, aby komunikace mezi naším týmem a klienty probíhala hladce a efektivně.
- Fakturace
- Zápisy z měsíčních porad
Co nabízíme?
- Stabilní fixní plat 40 000 Kč / měsíčně (nástupní plat 35 000 Kč): Tvoje práce bude náležitě ohodnocena.
- Nabízíme Smlouvu o spolupráci, takže budeš potřebovat ŽL (své IČO - pomůžeme Ti to zařídit)
- Rozvojové a vzdělávací příležitosti: Investujeme do růstu a profesionálního rozvoje.
- Přátelský a mladý kolektiv: Pracuj s lidmi, kteří sdílí energii a zápal.
- Pracovat budeš v krásných moderních kancelářích hned u metra naproti OC Flóra, ve kterých se budeš cítit příjemně.
- Abys mohl/a načerpat nové síly, budeš mít 5 týdnů zasloužené dovolené a možnost občas zůstat na home officu (2 x měsíčně).
- Telefon a notebook i k soukromým účelům
- Pracovní doba od 9:00 - 17:00
Co očekáváme?
- Výborné organizační a administrativní schopnosti: Jsi mistrem v organizaci a tvoje administrativní schopnosti jsou bezchybné.
- Proaktivní přístup a schopnost prioritizace úkolů: Nebojíš se výzev a umíš si efektivně zorganizovat pracovní den.
- Zkušenosti v administrativě a znalost práce na PC (zejména MS Office 365): Tvoje technické dovednosti jsou na vysoké úrovni.
- Minimálně SŠ vzdělání
Pokud máš zájem stát se klíčovou součástí našeho týmu, neváhej a PŘIHLAŠ SE NA POZICI.
Těšíme se na Tebe!
Datum vytvořené inzerce25. října 2024
Uzávěrka přihlášekBez uzávěrky
Plat (měsíční)40 000 CZK
Jazykové dovednosti
Žádné jazykové požadavky
Lokalita
130 00 Praha 3, Česko
Pracovní poměr
Profese
Pracovní štítky
Podobné pracovní nabídky (12)
ADMINISTRATIVNÍ ASISTENTKA - VÝPOMOC AUTOŠKOLA NOBE OSTRAVA
Autoškola NOBE
Administrátor - administrátorka
ImplaDent s.r.o.
Recepční + administrativní pracovník/ice
GARED s.r.o.
M H B
Administrativa - vedoucí expedice
Mlýn Havlíčkův Brod, spol. s r.o.
A J
Administrativní pracovník v zemědělství
AGRO JENIŠOVICE a.s.
M s s
Recepční, pomocná recepční
MUTL, spol. s r.o.
H
Hotelový/á denní recepční
HOTEQ, s.r.o.
A C
Recepční
AMANTIS CZ s.r.o.
Pokladní, fakturant/ka
Střední škola a Základní škola Tišnov
Administrativní pracovník, pomocná účetní
INVALA, v.o.s.
HOTELOVÁ/-Ý RECEPČNÍ
PARTNER 4 JOB
Asistent/ka ředitele
Wood Reborn, s.r.o.