VUJO s.r.o.
VUJO s.r.o.

Operátor/ka internetového obchodu

Hledáme vhodného kolegu na obchodně-provozní pozici při obsluhování několika eshopů. Takového, který ví, co to znamená kvalitní zákaznická péče (email, tel) a který je schopen komunikovat také v angličtině nebo němčině. Někoho, kdo umí udržovat pořádek jak v emailech a dokumentech v PC, tak i v kanceláři a ve skladu. Budete koordinovat personál a ostatní související činnosti.

Hledám někoho na koho se budu moct spolehnout. Pokud se rádi pohybujete v prostředí online objednávkových a komunikačních systémů a složitější úkoly berete vždy jako výzvu, pak Vás to bude bavit. Za kvalitně odvedenou práci nabízíme odpovídající ohodnocení i benefity.

Jak bude vypadat náplň Vaší práce?

  • Příjem a odbavení objednávek, telefonická a e-mailová komunikace s klienty (v ČJ, AJ, NJ).
  • Administrativní práce a koordinace činností souvisejících s chodem eshopu (naskladnění, komunikace s dodavateli, expedice, marketingový support, reklamace, zásobování apod.).
  • Koordinace dalšího personálu.Co od Vás očekáváme?
  • Velmi dobrou práci s PC, práci s informačními systémy (MS Outlook, Trello/Freelo, prodejní systémy, administrace webu/eshopu).
  • Znalost internetového prostředí a jeho nástrojů (cloudové služby jako OneDrive, Google office, apod.).
  • Kvalitní zákaznickou péči v češtině, angličtině/němčině.
  • Odpovědný a samostatný přístup, komunikace s dodavateli a jinými organizacemi.
  • Řidičský průkaz skupiny B.
  • Schopnost vyřešit problém, dotahovat zadané činnosti.
  • Výhodou jsou praktické znalosti online marketingu.

Co Vám nabízíme?

  • Pestrou práci s širokou paletou činností
  • Zázemí stabilní firmy s 30letou praxí, mladým kolektivem a neformální atmosférou.
  • Působit budete zejména v kanceláři v Sokolově (Křížová ul.), někdy jezdit autem po KV regionu.
  • Pracovní doba se přizpůsobuje sezónnosti jednotlivých provozů, takže režim je částečně pevný a částečně flexibilní.
  • Možnost seberealizace a účast na dalších zajímavých projektech v online světě eshopů a marketingu.
  • Firemní výhody a slevy na oborový sortiment
  • Platové možnosti jsou závislé na schopnostech a kvalitách uchazeče.

Než mi zavoláte, měli byste vědět, že:

  • Pokud to bude směřovat k vzájemné dohodě o spolupráci, práci u nás si můžete nanečisto vyzkoušet ještě před nástupem.
  • Pokud máte problém s vytvořením excelové tabulky nebo třeba jednoduchého PFka tak si rozumět nebudeme.
  • I když budete mít bohatou praxi, tak se u nás můžete hodně naučit.

Mzdové rozpětí: 25000-45000 Kč/měsíc

Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek, Pracovní poměr - plný úvazek, Dohoda o pracovní činnosti

Počet hodin týdně: 20

Směnnost: Jednosměnný provoz

Minimální stupeň vzdělání: ÚSV s maturitou

Požadavky

  • Práce s PC - jiné
  • Práce s PC
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Požadované jazykové znalosti: Angličtina (Aktivní)
Datum vytvořené inzerce3. května 2025
Uzávěrka přihlášekBez uzávěrky
Plat (měsíční)25 000 - 45 000 CZK
Jazykové dovednosti
Žádné jazykové požadavky
Lokalita
Křížová 116, 356 01 Sokolov-Sokolov 1, Česko
Pracovní poměr
Profese
Pracovní štítky
Podobné pracovní nabídky (12)
Věznice Horní Slavkov
Vedoucí referátu stravování
Věznice Horní Slavkov
P
Podpora obchodního týmu a zákazníků
Pineal s.r.o.
A P
Administrativní pracovník
Agama PRO s.r.o.
P
Administrativní pracovník/ice
Postkom s.r.o.
P P a
Administrativní pracovník
PPSD Personální a poradenské družstvo
C s s
Administrativní a spisový pracovník
Centrum sociálních služeb pro seniory Pohoda, příspěvková organizace
S F s
Všeobecní administrativní pracovníci
STEELO Furniture s. r. o.
ProDomy.cz s.r.o.
Všeobecní administrativní pracovníci/ce
ProDomy.cz s.r.o.
ZÁRUBA FOOD a. s.
Referent/ka prodeje Junior
ZÁRUBA FOOD a. s.
BATERIE CENTRUM
Asistent/ka
BATERIE CENTRUM
DROBNÁ Petra - účetní kancelář s.r.o.
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
DROBNÁ Petra - účetní kancelář s.r.o.
A
OBCHODNÍ REFERENT/KA
AMA, s.r.o.