
Elpro-Energo Transformers s.r.o.
Dnešní podoba společnosti je výsledkem dlouholetého sledu událostí, které se započaly v 90. letech minulého století, kdy do společnosti Elpro AG, organizační složka se sídlem v Berlíně, nastoupili jako zaměstnanci budoucí majitelé a jednatelé společnosti Elpro-Energo, s. r. o.
Po zrušení této organizační složky byla založena dne 21.1.1997 společnost Elpro CZ, s. r. o, která se začala zabývat prodejem transformátorů. Pro zdůraznění souvislosti naší společnosti s vysokým napětím a energetikou, dochází v lednu 2001 ke změně názvu na stávající Elpro-Energo, s. r. o.
Základem činnosti společnosti byl a stále zůstává nákup a prodej transformátorů. Tato nabídka je rozšiřována a doplňována dle požadavků trhu.
V současné době našim obchodním partnerům poskytujeme dodávky:
suchých transformátorů
olejových distribučních hermetických transformátorů
olejových výkonových transformátorů
proudových, napěťových a kombinovaných přístrojových transformátorů
průvlekových proudových transformátorů i půlených
kioskových trafostanic
omezovačů přepětí
kabelových souborů a konektorů
přípojnicových systémů na vysokonapěťové straně
komponentů pro transformátory jako jsou kolečka, hliníkové profily nebo transformátorové skříně
VEDOUCÍ NÁKUPU
Popis pracovní činnosti:
- vedení týmu,
- operativní a strategický nákup a činnosti s tím související,
- komunikace s dodavateli,
- příprava a vedení výběrových řízení na dodavatele, e-aukcí, tenderů, targetních jednání a aukcí,
- vyjednávání s dodavateli o příznivých dodavatelských podmínkách, kvalitativních podmínkách a cenách,
- příprava rámcových smluv.
Požadavky:
- SŠ nebo VŠ v ekonomickém nebo technickém oboru,
- praxe na pozici nákupčího,
- praxe a zkušenosti jako vedoucí - výhodou,
- ovládání MS Office,
- znalost strategického a operativního nákupu,
- zkušenosti s operativním i strategickým nákupem, zejména zkušenosti s výběrovým řízením na dodavatele, aukcemi, e-aukcemi, tendry a targetními jednáními,
- výborné vyjednávací schopnosti,
- pečlivost a samostatnost,
- zodpovědnost,
- anglický jazyk slovem i písmem,
Nabízíme:
- odpovídající mzdové ohodnocení dle znalostí a zkušeností (55 000 Kč-70 000 Kč)
- zvýhodněné podnikové stravování ve vlastní jídelně
- příspěvek na penzijní připojištění po odpracovaném roce ve výši 20 000 Kč
- mimořádná roční odměna - podíl ze zisku
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny zdravotní volno (Sick day)
- služební notebook a mobilní telefon
- výuka anglického jazyka na pracovišti
- příjemný kolektiv a práce v novém, čistém provoze (dřevěný strop, podlahové topení).
Mzdové rozpětí: 55000-70000 Kč/měsíc
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Směnnost: Jednosměnný provoz
Minimální stupeň vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadavky
- Práce s PC
Výhody
- Jiné výhody - týdnů dovolené
- 2 dny zdravotní volno (Sick day)
- služební notebook a mobil
Datum vytvořené inzerce9. března 2025
Uzávěrka přihlášekBez uzávěrky
Plat (měsíční)55 000 - 70 000 CZK
Jazykové dovednosti
Žádné jazykové požadavky
Lokalita
Hnojník 472, 739 53 Hnojník, Česko
Pracovní poměr
Profese
Pracovní štítky
Podobné pracovní nabídky (12)

Pracovník nákupních operací
Accenture
J s d
Vedoucí prodejny
Jednota, spotřební družstvo Hlinsko

Řízení malého kolektivu
DUKO s.r.o.

Provozovatelé malých penzionů
LA VERANDA s.r.o.
S Č K
VEDOUCÍ SKLADU STAVEBNÍCH MATERIÁLŮ
STAKO Červený Kostelec s.r.o.
S M
Referent/ka nákupu
SCHNEEBERGER Mineralgusstechnik s.r.o.

Provozní vedoucí kuchyně
STRAVBYT

Manažer/ka prodejny
POMPO spol. s r.o.

Sociální pracovník
Portimo, o.p.s.

Manažer/ka dopravy
P.I. Transport s.r.o.
T
Vedoucí zámečnické dílny
TERMIL s.r.o.

Zástupce/zástupkyně vedoucí
JEDNOTA, spotřební družstvo v Pardubicích